گزارش روز: رونالدو و پیشی گرفت از رکورد گلزنی پوشکاش برای رئال

http://u.goal.com/318300/318371_heroa.jpg

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید با سه گلی که در بازی سه شنبه شب رئال مادرید در استانبول وارد دروازه گالاتاسرای نمود، حالا نامش را درصدر جدول برترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید در 204 بازی ابتدایی اش با پیراهن این باشگاه را از آن خود کرده است.

رونالدو سه شنبه شب دویست و چهارمین بازی اش با پیراهن رئال را برگزار و باگلهایی که در این بازی زد، تعداد گلهایش برای رئال را به عدد 206 رساند و بدین ترتیب از پوشکاش که در 204 بازی، 205 گل زده بود پیشی گرفت.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس پوشکاش مجارستانی در سن 39 سالگی و بعد از زدن 242 گل در 261 بازی برای رئال (میانگین 0.92 گل د ر هر بازی، با دنیای فوتبال خداحافظی کرد و دی استفانو در پایان دویست و چههارمین بازی اش برای رئال 176 گل برای این تیم زده بود. اوگو سانچس با زدن 164 گل در 204 بازی در رده چهارم است و رائول با 90 گل، سانتیانا ، با 85 گل و بوتراگنیو با زدن 62 گل در 204 بازی در رده های بعدی هستند.

رونالدو در پایان بازی سه شنبه شب به خبرنگاران گفت:« نمی شد بهتر از این، تمدید قراردادم با رئال را جشن گرفت. البته تعداد گلهایم نگرانم نمی کند؛ آنچه برای من بیش از هرچیز دیگری مهم است، کسب جامهای قهرمانی است.»

رونالدو باهت تریکی که در بازی با گالاتاسرای انجام داد، دومین هت تریکش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را ثبت کرد. او اولین بازیکن تاریخ رئال مادرید است که در بازیهای خارج از خانه تیمش در اروپا، دو بار موفق به هت تریک شده

رونالدو حالا چالش دیگری را پیش رو دارد؛ آن هم شکستن رکورد تعداد گلهای زده  در طول یک فصل رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاست. در حال حاضر آلتافینی، فان نیستلروی و لیونل مسی با زدن 14 گل در یک فصل در صدر این جدول هستند.

رونالدو در فصل 3-2012 با زدن 12 گل آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شده بود و در 9 بازی از 12 بازی تیمش در آن فصل به گل رسیده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392 ا 22:47 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.